pimpim - kaninblogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hanna - 31 augusti 2011 10:28

Det här blir en liten snabb blogg :D

Jag har tyvärr ingen nya bra bilder på PimPim just nu så det får bli en favorit i repris bild.


   Jag tycker verkligen den här bilden är superfiiiiin!!!! :D

Av Hanna - 22 augusti 2011 17:32

Anmäl dig till månadens blogg September :D Skriv jag är med


 


Tävlingen är avslutad 

Av Hanna - 21 augusti 2011 20:03

Stort grattis till Johanna som är vinnaren av månadens blogg Augusti!!

Priset är en länkning här på bloggen i 1 år!! :D


 

www.ujohanna.blogg.se


Hon har en jättefin och bra blogg så titta in på den nu!! :D Hon skriver om sina hästar och kaniner :D Så PimPim tycker bloggen är superbra!!


www.ujohanna.blogg.se


Vann du inte den här gången, redan i morgon kan du anmäla dig till Månadens blogg September, så var med då :D


Tävlingen är avslutad

Av Hanna - 21 augusti 2011 13:15

PimPims tankar om mat :D


Mat är fantastiskt gott, jag gillar massor av grönsaker frukter och pellets!! Speciellt goda är de färgglada pelletsen och godis :D

När jag får mat är alltid dagens höjdpunkt!! Hanna brukar retas med mig och bara ge mig lite mat i taget så att jag blir ännu hungrigare!

Vilken är er favoritfrukt?

 

 

En bildrepris på PimPims tårta som innehåller en massa mumsig kaninmat!!

Av Hanna - 17 augusti 2011 14:02

Nu kommer filmen när PimPim tvättar sig som jag filmade för några dagar sedan :D



 

Hare bra!!!/Hanna och kaninen PimPim

Av Hanna - 17 augusti 2011 13:17

Bloggen heter nu www.pimpimkaninblogg.bloggplatsen.se istället för www.pimpimsblogg.bloggplatsen.se Man kan fortfarande söka på den gamla adressen :D

Av Hanna - 17 augusti 2011 09:10

Nu är snart sista chansen att anmäla dig till månadens blogg Augusti, vinnaren presenteras den 20:e.

Du kan anmäla dig i detta inlägget genom att kommentera jag är med. Då tävlar du om en länkining på bloggen i ett år.

Tävlingen kommer att fortsätta tills det finns tolv vinnare av månadens blogg. De kommer att tävla om att bli årets blogg!! :D


 

Hejdå och passa på att tävla om att bli månadens blogg Augusti!! :D/H & P


Tävlingen är avslutad

Av Hanna - 16 augusti 2011 10:09

De här bilderna är tagna på PimPim för ca 1 - 2 år sedan, han är lika gullig då :D


 

 

Hejdå!! :D Ha en toppendag!



Presentation


Hej och välkommen ska du vara till PimPims blogg!! Här får du läsa om min kanin PimPim och annat om kaniner :D

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kategorier

Skriv i PimPimsblogg!!

PimPim

PimPim

    Ras: Dvärgvädur

Färg: Viltgrå

Född: 4 augusti 2006

Personlighet: Väldigt tam, matglad, lite lat och duktig på allt!! :D

Omröstning

Hur ofta ska en bra blogg uppdateras
 1 gång i veckan
 3-5 gånger i veckan
 Varje dag
 Flera gånger varje dag
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards